End to End Service Solutions
Wij leveren onze diensten vanuit ruime ervaring en expertise. Onze specialisten creƫren dagelijkse de verbinding tussen techniek en de business. Onze diensten richten zich op:

Operations Automation

Onze ‘Operations Automation’ dienstverlening geeft klanten een vliegende start door repeterende processen binnen het IT-landschap te automatiseren. Dit levert direct tastbare resultaten op en vormt een solide basis voor verdere automatisering. Wij leggen de basis voor verdere automatisering door het opzetten van een automatiseringsframework en hulp te bieden bij de keuze voor geschikte tools voor uw omgeving.

Voorbeelden van de tools en talen die wij gebruiken zijn Python, Puppet, Ansible of Perl.

Een belangrijk onderdeel van onze dienstverlening is kennisoverdracht, zodat uw medewerkers zelfstandig kunnen werken met de nieuwe geautomatiseerde processen.

Process Automation

Het tweede niveau is ‘Process Automation’. Wij zorgen dat onafhankelijk geautomatiseerde componenten gecombineerd worden tot een naadloze leveringsketen. Zo wordt het mogelijk om met één druk op de knop meerdere processen te automatiseren en tijd en kosten te besparen. Bij process automation bouwen we voort op bestaande tooling en processen om leveringsketens te creëren in plaats van uitsluitend geïsoleerde taken te automatiseren. Deze ketens zijn vendor-onafhankelijk en kunnen dus altijd naadloos worden geïntegreerd in uw omgeving.

Een voorbeeld van zo'n keten is het aansluiten van een component op het netwerk, waarbij verschillende taken worden uitgevoerd, zoals het configureren van een IP-adres, het instellen van een switchpoort of het aanmaken van een DNS-record. Om deze functionaliteiten te realiseren, combineren we scripts of playbooks met tooling zoals Ansible Tower, Puppet of Cisco NSO.

Service Automation

Tot slot, bieden we ‘Service Automation’, waarbij meerdere geautomatiseerde leveringsketens worden gecoördineerd om een volledige end-to-end service te leveren. Hierbij staat het integreren van IT en de bedrijfsvoering centraal, waardoor organisaties hun service delivery kunnen verbeteren en de kwaliteit van hun dienstverlening kunnen verhogen door middel van een betere samenwerking tussen IT-services en bedrijfsprocessen.

Populaire service orchestration/ITSM-tools zijn onder andere ServiceNow, BMC, Topdesk en Ivanti. Ook ontwikkelen we op maat gemaakte software die voldoet aan de specifieke behoeften van een organisatie.